• Jak korzystać z portalu i jak zostać jego użytkownikiem - zobacz za stronie: Użytkownicy portalu.
  • Jak dodzwonić się do nas - zobacz za stronie: Kontakt i wsparcie telefoniczne.
  • By zgłosić pytania i pomysły dotyczące portalu, błędy w programach oraz wszelkie uwagi: Wypełnij formularz (dostępny wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników).
  • Nasze programy są obecnie rozprowadzane wg zasady demo + aktywacja, więcej na ten temat znajdziecie Państwo w postach "Aktywacja" oraz "Aktualizacja".

Zakup w portalu

Panel użytkownikaPanel użytkownikaJednym z rodzajów zakupu aktualizacji bądź nowego programu w firmie NetRom jest zakup w Naszym Portalu (ta opcja zakupu jest dostępna tylko dla Naszych zarejestrowanych klientów). Zakup ten jest formą przedpłaty i polega na złożeniu zamówienia z poziomu portalu a następnie dokonaniu wpłaty za złożone zamówienie. Aby móc złożyć zamówienie w portalu, każdy klient musi się najpierw zalogować (nazwę użytkownika i hasło wysłaliśmy na adres e-mail). Jeśli z jakichś przyczyn nie otrzymali Państwo danych do logowania proszę do Nas napisać na poczta@netrom.pl. Panel logowania jest dostępny w lewej części strony w bloku LOGOWANIE. Po poprawnym zalogowaniu do portalu wśród górnych zakładek pojawi się zakładka PROGRAMY.

Po kliknięciu w tę zakładkę pokaże się Panel użytkownika

Sekcja PROGRAMY prezentuje wszystkie (aktualne) programy, które posiada klient. Jest tu także informacja o tym czy program jest aktywowany oraz czy jest opłacony. Warto zwrócić uwagę na to czy wyświetlany e-mail jest poprawny. Jest to ważne, gdyż na ten adres zostanie wysłany plik aktywacyjny do programu (po wcześniejszym jego opłaceniu). W przypadku, gdy klient jest dystrybutorem to prócz własnych programów wyświetlane są wszystkie programy jego klientów.

Aby zamówić aktualizację do swojego programu należy przejść do sekcji AKTUALIZACJE. W tym miejscu wyświetlone są wszystkie możliwe aktualizacje dla posiadanych programów. Ponadto każdy program posiada możliwość aktualizacji do wersji wielostanowiskowej, jednak najpierw należy zaktualizować program do najwyższej wersji jednostanowiskowej. W celu złożenia zamówienia zaznaczamy w tabeli daną pozycję z aktualizacją a następnie klikamy przycisk "Zaznaczone pozycje do koszyka". W przypadku dystrybutora w tabeli z aktualizacjami wyświetlane są aktualizacje dla jego wszystkich klientów. Zaznaczamy, że jeśli klient posiada dystrybutora to nie będzie mógł sam zamówić aktualizacji. Aby złożyć zamówienie musi skontaktować się ze swoim dystrybutorem.

W Naszym portalu jest także możliwość zakupienia nowego programu. Za tę część odpowiedzialna jest sekcja NOWE PROGRAMY. W miejscu tym pokazane są wszystkie nowe programy, które można zakupić w firmie NetRom. Podobnie jak w sekcji AKTUALIZACJE, w celu złożenia zamówienia zaznaczamy w tabeli daną pozycję z nowym programem a następnie klikamy przycisk "Zaznaczone pozycje do koszyka". Po wrzuceniu odpowiednich programu do koszyka należy przejść do sekcji KOSZYK.

W sekcji tej należy sprawdzić, czy w koszyku są na pewno te programy, które chcemy zakupić. Po upewnieniu się, że tak właśnie jest należy kliknąć przycisk "Wyślij". W ten sposób zamówienie zostało złożone, potwierdzeniem tego jest automatycznie wysłany do Państwa e-mail z informacją o zamówieniu wraz z danym do przelewu.